اجاره تجهیزات سینمایی در مشهد یکی از خدماتی است که برای صنعت فیلمسازی، بسیار مفید بوده و در تمامی شهرها به خصوص مشهد طرفداران زیادی دارد.

ساخت یک فیلم هزینه‌های زیادی دارد که با توجه به نوع فیلم و مدت زمان ساخت آن هزینه‌ها متفاوت می‌باشد.

از آنجایی که این صنعت در مشهد پرطرفدارتر بوده و افراد زیادی در این حوزه فعالیت دارند، شرکت‌ها و مراکز متعددی جهت اجاره تجهیزات سینمایی در مشهد فعالیت دارند.

تجهیزات سینمایی
تجهیزات سینمایی به چند بخش کلی تقسیم می‌شود، که هر بخش انواع مختلفی را در بر می‌گیرد و دارای لوازم جانبی بسیاری می‌باشد، که در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌شود:

انواع دوربین ، انواع لنز ، انواع تجهیزات حرکتی ، انواع سه‌پایه ، انواع نور ، سیستم صدا و …

دوربین
امروزه دوربین‌های با کیفیت بسیار بالا در بازار عرضه شده است که برای فیلمبرداری مناسب هستند.

بسیاری از دوربین‌های DSLR از توانایی فیلمبرداری با کیفیت بالا از قبیل FULL HD و 4K، و با رزولوشن‌های ۱۰۸۰*۱۹۲۰ تا ۲۰۶۰*۳۸۴۰ نیز برخوردار هستند، که می‌تواند با توجه به نوع کار خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

لنز
لنزها به دو دسته لنزهای عکاسی و لنزهای سینمایی تقسیم می‌شوند.

بسیاری از افراد بر این باورند که با لنزهای عکاسی می‌توان ویدیوهایی با کیفیت و وضوع بالا را به ثبت رساند، ولی اگر شما به دنبال ساخت فیلم سینمایی و یا فیلمبرداری بسیار حرفه‌ای و باکیفیت هستید، بهتر است از لنزهای سینمایی یا Cine استفاده نمایید.

انواع تجهیزات حرکتی
امروزه تجهیزات حرکتی متنوعی در بازار عرضه شده که کار را برای فیلمسازی و فیلمبرداری آسان‌تر کرده، و همچنین باعث بالا رفتن کیفیت و وضوح تصویر نیز شده است.

از تجهیزات حرکتی می‌توان به کرین‌ها ، استابلایزرها ، استدی کم‌ها ، مت باکس و شولدر ، اسلایدر و … اشاره کرد.

انواع سه پایه
از سه پایه برای دوربین‌ها و نورها استفاده می‌شود، که دارای برندهای مختلف می‌باشند و در سایزهای گوناگون قابل تنظیم هستند.

انواع نور
نور انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز خود باید نور مناسب با محیط را انتخاب نمایید و همچنین برای نورپردازی مناسب و بالا رفتن کیفیت تصویر می‌بایست از لوازم جانبی نورپردازی نیز استفاده کرد.

سیستم صدا
از عوامل مهم در فیلمسازی سیستم صدایی است که استفاده می‌شود. کیفیت در ضبط و پخش صدا از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

تجهیزات صدابرداری متنوعی در بازار وجود دارد که می‌توانید، با توجه به نیاز و میزان بودجه‌ تعیین شده برای کار خود تجهیزات مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

اجاره تجهیزات سینمایی درمشهد با گروه تجهیزات سینمایی برنس اجاره تجهیزات سینمایی در مشهد با گروه تجهیزات سینمایی برنس شرایطی را فراهم کرده است، که دوستداران صنعت فیلمسازی بتوانند با هزینه‌های مناسب، کیفیتی بالا را تجربه نمایند.

شما هم میتوانید به مشتریان ویژه برنس بپیوندید و از خدمات ویژه برنس برخوردار شوید.

با ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید، ما در کمترین زمان ممکن تجهیزات مورد نظرتان را در اختیارتان خواهیم گذاشت و شما بروز ترین و پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار خواهید داشت.